| Le Gendarme de Saint Tropez | |
|
+2Pampasgiolu absolut bastia 6 participants |
Auteur | Message |
---|
absolut bastia Raaaaaaaaaaleur
Nombre de messages : 7718 Age : 59 Localisation : dans mon bunker en 1ère ligne Date d'inscription : 18/11/2004
| Sujet: Le Gendarme de Saint Tropez Lun 3 Juil - 20:53 | |
| | |
|
| |
Pampasgiolu Jean-Christophe Debu
Nombre de messages : 3691 Age : 47 Localisation : Infernu tarraniu !! Date d'inscription : 17/09/2004
| |
| |
Swedish Tenimi Tchernia's addict
Nombre de messages : 3613 Age : 43 Localisation : Je sais plus trop là... Date d'inscription : 15/05/2006
| Sujet: Re: Le Gendarme de Saint Tropez Mar 4 Juil - 8:16 | |
| - absolut bastia a écrit:
- Pour la 4 528ème fois diffusé ce soir mais je me marre toujours avec De Funes, mythique sa réplique quand il arrète les nudistes: "vos papiers"
allez pour le fun le thème musical du film http://home.nordnet.fr/~chrpetit/photos/films/t-connus/gendarm/01-gdst/gdst9.htm Quand il fait thierry LaFronde, je suis éffondré à CHAQUE fois!!!! Et la fin: "faudra que je pense à le rémercier ce Monsieur Rembrandt"... Et Piéplu... Et Patrice laffont... popopopopo monstrueux... | |
|
| |
vince Nebosja Krupnikovic
| Sujet: Re: Le Gendarme de Saint Tropez Mar 4 Juil - 8:16 | |
| | |
|
| |
Mnt Pascual Garrido
| |
| |
Nombre de messages : 3691 Age : 47 Localisation : Infernu tarraniu !! Date d'inscription : 17/09/2004
| Sujet: Re: Le Gendarme de Saint Tropez Mar 4 Juil - 8:23 | |
| - vince a écrit:
la gendarmerie est à Cogolin Autant ils l'ont changé de place Sinon,la nouvelle gendarmerie est en construction sur " la route des plages ",entre les cours de Tennis et le restaurant "La ferme" Bref,j'ai eut droit aux cris de joies et aux gendarmes avec leur drapeau tricolore en train de danser sur le seuil... PS:Pourquoi Cogolin? | |
|
| |
Nombre de messages : 7718 Age : 59 Localisation : dans mon bunker en 1ère ligne Date d'inscription : 18/11/2004
| Sujet: Re: Le Gendarme de Saint Tropez Mar 4 Juil - 10:33 | |
| | |
|
| |
| Sujet: Re: Le Gendarme de Saint Tropez Mer 5 Juil - 6:35 | |
| C'est pas dans celle-là que j'étais...Il y en a combien à St trop? PS:J'étais Place de la Garonne... | |
|
| |
| Sujet: Re: Le Gendarme de Saint Tropez Mer 5 Juil - 7:47 | |
| Edzacte MM, celle la c'est l'ancienne qui était en service dans les années 70/80 encore et qui a bien sur servie pour le tournage il y a effectivement une nouvelle gendarmerie depuis quelques années à St Trop, alors t'as fais ton petit tour chez Senequier?? au gorille??, t'as voulu aller faire le squale chez Jean Roch au VIP Room?? (ils t'ont pas laissé rentrer) et t'as finis à regarder sabrer des bouteilles de dom perignon à tahiti?? (tu vas nous faire croire que t'es allé assister à un défilé de maillot de bains) ° | |
|
| |
| Sujet: Re: Le Gendarme de Saint Tropez Mer 5 Juil - 7:50 | |
| Ben je sais pas si ils sont nostalgiques,mais elle était bien "ouverte" cette Gendarmerie...Peut-ètre qu'ils en ont fait une annexe pour la periode estivale... Sinon,j'ai surtout vu la piscine des parents de mon amie,son appartement à Port-Grimaud ( ...ou ils ont asseché tout un marécage... ),le cabanon de son père dans les vignes,la gendarmerie,une paillotte ou tu manges en bord de mer pour 25 euros ( ) et le 4/4 Cadillac du copain de mon amie... | |
|
| |
| Sujet: Re: Le Gendarme de Saint Tropez Mer 5 Juil - 8:02 | |
| | |
|
| |
| |
| |
Antone Administrateur
| Sujet: Re: Le Gendarme de Saint Tropez Mer 5 Juil - 8:19 | |
| - Citation :
- le 4/4 Cadillac du copain de mon amie
un nom peut être ? | |
|
| |
| Sujet: Re: Le Gendarme de Saint Tropez Mer 5 Juil - 8:25 | |
| | |
|
| |
Mnt Pascual Garrido
| Sujet: Re: Le Gendarme de Saint Tropez Mer 5 Juil - 8:46 | |
| | |
|
| |
Antone Administrateur
| Sujet: Re: Le Gendarme de Saint Tropez Mer 5 Juil - 8:58 | |
| | |
|
| |
| Sujet: Re: Le Gendarme de Saint Tropez Mer 5 Juil - 9:12 | |
| In suttanaciu si scrive torci...ma ci so i sbaglii mi pare per "u nasu à a ghjustizia"... | |
|
| |
Antone Administrateur
| Sujet: Re: Le Gendarme de Saint Tropez Mer 5 Juil - 9:24 | |
| a ponu di cum'ella li pare, i nostri amichi suttanacci, ma u scrittu è altru. Ci vole a paragunà "torce" e "vince" allara avemu puru eiu torciu tu torci ellu torce noi torcemu (ma si dice turcemu) voi turcite elli torcenu
o allora s'ellu è un ordine "torci puru l'acqua chi è ora di piscà" (a sapete cio chi vole di "torce l'acqua" almenu?)
dopu è un affaru d'accentu. | |
|
| |
| Sujet: Re: Le Gendarme de Saint Tropez Mer 5 Juil - 9:45 | |
| Iddi scrivani e dicini: Torciu Torci Torc iTurc imu Turc etiTorcen iAvali,un socu ne Rinatu Coti ne MarcuBiancarelli per spiecàti u parchi,ma i leghju à spissu e scrivani cusi... | |
|
| |
Antone Administrateur
| Sujet: Re: Le Gendarme de Saint Tropez Mer 5 Juil - 9:57 | |
| si tu voli! Ma un ghjornu, ci vulera a ghjunghje a una manera simila di scrive u corsu. Simu tutti d'accusentu per di chi e radiche so latine. Allora, pigliemu quante esempiu " le cheval". Per noi altri è "u cavallu" e per l'aiaccini "u cavaddu". Chi dice u latinu "caballus". E micca "cabaddus" I duie "d" ch'adopranu i suttanacci so a traduzione a u scrittu di u so accentu ma s'alluntaneghjanu di u latinu chi a fattu nasce (incu altri parlati) a lingua corsa. E quante si tu dicia, chi a u scrittu, in francese, ci vuleria mette "la rôse" in vece di "la rose" perche i marsegliesi a dicenu cusi. Ch'ellu ci sia parechje manere di parlà, assai accenti, tantu megliu ma u scrittu saria megliu ch'ellu sia unificatu. | |
|
| |
| Sujet: Re: Le Gendarme de Saint Tropez Mer 5 Juil - 10:10 | |
| U cunnoscu micca abbastanza a storia di u Pumonte per di se elli scrivianu ghjà cusi à u principiu di u seculu,o forse innanzu.. Paoli scrivia u talianu,dunque a manera di scrive à l'usu Suttanacciu o Supranacciu un hè tanta vechja... Forse chi Fantumazzu ci po di appena di piu... Per contu meiu,mi piaci assà u suttanacciu,sia pà scrivàlu/leghjàlu o ascultà canzone di i Surghjenti... Unificà a lingua? eiu un pensu micca ch'ellu sia a primura maio per salvà a nostra lingua,chi à spissu,si ne "futtenu" (neologisimu ) sia di u suttanacciu,sia di u supranacciu à i zitelli...li piace di piu à cantà "Français de merde" o altre puracrie in lingua di i "pinz"... Per quelli chi anu a passione,e duie manere di scrive (o di piu chi l'Aiaccini scrivenu u suttanacciu senza i "dd" e i Balanini t'ani certe sfarenze dinu...) so belle e si mischjanu in i chjachjari senza prublemi...cum'è nantu à u ...foru Corsu http://foru-corsu.forumactif.com/index.forum | |
|
| |
Antone Administrateur
| Sujet: Re: Le Gendarme de Saint Tropez Mer 5 Juil - 10:14 | |
| osino, un n'avete micca rispostu a a quistione chi vole di "torce l'acqua"? | |
|
| |
Contenu sponsorisé
| Sujet: Re: Le Gendarme de Saint Tropez | |
| |
|
| |
| Le Gendarme de Saint Tropez | |
|